Italský rodák, Antonio Giovinazzi, začal závodit na motokárách v roce 2000. O pět let později se stal finalistou mistrovství Evropy FIA Formule 3, ve kterém skončil na třetím místě.
Roku 2016 si vybojoval druhé místo v sérii GP2.
Pro sezónu 2017 byl povýšen do pozice rezervního jezdce Ferrari. Od půlky sezóny působil jako testovací jezdec pro tým Haas.
2017 dostal příležitost v Sauberu pro úvodní závody – Austrálii a Čínu. Nahradil tehdejšího jezdce Pascala Wehrleina, kterému po nehodě nebyl povolen start. Antonio skončil na 12. místě a v Číně nedokončil.
V roce 2018 se na závodní trať dostal zřídka. Působil jako testovací jezdec pro Sauber a několikrát nastoupil během pátečních tréninků.
Sezóna 2019 byla pro Giovinazziho veselejší. Stal se závodním jezdcem pro tým Alfa Romeo, tehdejší Sauber, a usedl vedle mistra světa Kimiho Räikkönena. Svůj první bod získal až pri Velké ceně Rakouska. Při Velké ceně Brazílie si vyjel nejlepší umístění kariéry – po penalizaci Lewise Hamiltona získal páté místo. V celkovém pořadí šampionátu jezdců skončil na 17. místě.
Na své dobré výsledky, z druhé poloviny loňské sezóny, by rád navázal v roce 2020. Antonio věří, že by mohl zapůsobit na Maranello, které si mladíka drží u Alfy Romeo. Ze Sauberu do Ferrari povýšil již Charles Leclerc, který podepsal s rudými až do roku 2024.
V rozhovoru pro La Gazzetta dello Sport uvedl:
„Lhal bych, kdybych řekl, že nesním o budoucnosti ve Ferrari. Vím, že pokud se budu soustředit a budu v roce 2020 dobrý, mohu mít v týmu šanci. S Charlesem mám skvělý vztah, bavíme se spolu a rozumíme si.
Letos bych rád porazil Kimiho Räikkönena, ale mou největší prioritou bude zlepšovat své slabé stránky a dosahovat nejlepších výsledků.“
Ferrariby s Giovinazzim mohlo obsadit sedačku italským pilotem po dlouhých 11 letech.
V roce 2009 usedl za rudé Giancarlo Fisichella, který vystřídal zraněného brazilce Felipeho Massu. Ital Fisichella si tak splnil několikaletý sen.